The Real World Madrid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Real World Madrid

This is the true story... of a number of strangers... picked to live in a house...work together and have their lives taped... to find out what happens... when people stop being polite... and start getting real.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De tuin met zwembad

Ga naar beneden 
+2
Sam
Avanti
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Avanti
Admin
Avanti


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 29-12-10

De tuin met zwembad Empty
BerichtOnderwerp: De tuin met zwembad   De tuin met zwembad Emptydo dec 30, 2010 1:04 pm

De middelgrote tuin van de villa wordt voornamelijk in beslag genomen door hun eigen privé zwembad. Zoals je op de foto bovenaan de site kan zien, is er aan de rechterkant nog een terras dat doorloopt tot aan het huis, waar het overdekt is en met gezellige sfeerverlichting. Aan de andere kant van het zwembad is nog een stukje grasveld met mooie gekleurde bloemige struiken ernaast. En er staan ook nog een paar lagere palmbomen verspreid.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://therealworld.actieforum.com
Sam

Sam


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 29-12-10

De tuin met zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin met zwembad   De tuin met zwembad Emptyvr dec 31, 2010 12:36 am

Zon!!! En veel ook!!! Dat was Sam helemaal niet zo gewend. Over het algemeen was het in Zweden niet veel kouder dan in de rest van Europa.. zolang je in het zuiden woonde. En liet Sam nu net helemaal in het noorden wonen. Hij was dan ook meteen ontzettend vrolijk toen de zonnestralen zijn gezicht raakten. Snel gooide hij zijn handdoek op een van de ligbedjes en sprong daarna het zwembad in. Als er nu nog even mensen kwamen om zijn vreugde te delen.. jongens dit keer. Die meisjes maakten hem echt gek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 29-12-10

De tuin met zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin met zwembad   De tuin met zwembad Emptyvr dec 31, 2010 12:36 am

Dave stormde de keuken, door de grote terrasdeuren, uit, met Norah nogsteeds op zijn schouder. Hij kwam lachend bij het zwembad aan. Hij draaide haar een halve slag zodat met haar rug naar de grond in zijn armen lag. 'Wil je erin?' Hij liet een lach als een klaterende waterval horen. 'Nou?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Norah

Norah


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-12-10

De tuin met zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin met zwembad   De tuin met zwembad Emptyvr dec 31, 2010 12:40 am

Norah stikte bijna van het lachen. 'Haha, nee alsjeblieft' vroeg ze op haar liefst en probeerde nog los te komen maar gaf het op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastian

Sebastian


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 29-12-10

De tuin met zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin met zwembad   De tuin met zwembad Emptyvr dec 31, 2010 12:41 am

Sebastian stapte rustig achter de twee aan, en merkte toen opeens een andere onbekende jongen op. Die had hij niet eerder gezien. Zou hij al de hele tijd in het zwembad zitten? In z'n eentje? Het maakte hem niet zo veel uit en bleef van een afstandje kijken naar de twee die op het punt stonden om het zwembad in te springen.

((HAHA oke negeer me ja, ik las 't verkeerd ghehe))


Laatst aangepast door Sebastian op vr dec 31, 2010 12:45 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 29-12-10

De tuin met zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin met zwembad   De tuin met zwembad Emptyvr dec 31, 2010 12:42 am

((ik weet niet tegen wie je het hebt hoor maar ik ben in het zwembad ey!))
Terug naar boven Ga naar beneden
Norah

Norah


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-12-10

De tuin met zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin met zwembad   De tuin met zwembad Emptyvr dec 31, 2010 12:43 am

((Volgensmij heeft Sebastiaan het tegen Sam What a Face ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 29-12-10

De tuin met zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin met zwembad   De tuin met zwembad Emptyvr dec 31, 2010 12:46 am

((HAHA HUH NADINU wat zeg je?!))

Dave smolt bijna voor de blik die Nora in haar ogen had, maar toch niet helemaal. 'Je bent wel mooi als je wanhopig bent,' grinnikte hij. 'Hey, okay, zullen we er dan maar samen ingaan?' fluisterde hij zachtjes in haar oor. Zonder haar antwoord af te wachten nam hij een aanloop en sprong, met Norah in zijn armen, het zwembad in. Eenmaal in het water hield hij haar nog met een hand vast zodat hij haar weer zachtjes boven kon duwen. Hij schudde lachend het water uit zijn haar terwijl hij genietend water bleef trappelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 29-12-10

De tuin met zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin met zwembad   De tuin met zwembad Emptyvr dec 31, 2010 12:48 am

((heb het tegen sebastian XD))
Terug naar boven Ga naar beneden
Norah

Norah


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-12-10

De tuin met zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin met zwembad   De tuin met zwembad Emptyvr dec 31, 2010 12:48 am

De woorden klonken als muziek in haar oren, maar snel werden de mooie klanken hardcore want ze lag in het water. Haar laatste gil kwam er niet meer uit en ze kneep in Dave's hand. Ze kneep in Dave's hand? Ze kwam naar boven en lachte. Toen draaide ze zich om en leunde ze zo hard ze kon op Dave's hoop in de hoop dat hij zou verdrinken, maar met haar kippenkracht werkte dat dus even niet. 'Nou' jammerde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chae-rin Lee

Chae-rin Lee


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 30-12-10

De tuin met zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin met zwembad   De tuin met zwembad Emptyvr dec 31, 2010 12:54 am

Ze had vanaf de schuifdeuren naar beneden gekeken. Ze zou het echt verschrikkelijk gevonden te hebben. Haar kleding! Haar schoenen, laat staan haar pruik! Nee, ze was blij dat ze nog veilig daar stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 29-12-10

De tuin met zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin met zwembad   De tuin met zwembad Emptyvr dec 31, 2010 12:55 am

Dave lachte hard en bekeek grijnzend hoe Norah hem probeerde te verdrinken. 'Sorry popje, gaat je niet lukken. Ik kan hier bijna staan,' grijnsde hij. 'Gaat het wel goed met jou? Verdrink jij niet? Anders mag je best op mijn rug gaan hangen hoor, be my guest.' Dave zwom een klein stukje van haar af en weer terug, en ging met zijn gedachten naar zijn laatste ex, Tiffany. Prachtige meid, maar zo dom. Echt, hij was blij dat 'ie die kwijt was. Toen dacht hij aan zijn blackberry, in zijn koffer boven. Hij zwom weer richting Norah.
Terug naar boven Ga naar beneden
Norah

Norah


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-12-10

De tuin met zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin met zwembad   De tuin met zwembad Emptyvr dec 31, 2010 12:57 am

Norah lachte. 'Ik vertrouw jou niet meer' zei ze terwijl ze haar pruillipje opzette. Ze klom op de rand en jammerde wat over haar natte kleren. De cameraploeg was inmiddels ook naar buiten gekomen en heel de wereld kon van haar gênante actie meegenieten. Eigenlijk vond ze het wel grappig, het was een mooi huis met nice peepz. Ze deed haar haar in een knot en trok haar vestje uit. 'Als ik toch al nat ben' grapte ze en liet zich weer vallen in het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 29-12-10

De tuin met zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin met zwembad   De tuin met zwembad Emptyvr dec 31, 2010 12:59 am

Ging je dat krijgen hoor. Kleffe stelletjes, bah! Daar had hij echt geen zin in hoor. Sam klom dan ook een beetje geïrriteerd weer op de kant toen hij opeens vanboven iemand opmerkte. Hee! Was dat niet het meisje uit zijn kamer? 'Hallo!? Sliep jij niet in mijn b-.. kamer!? Waarom kom je niet naar beneden?!' riep hij het meisje toe. Waarom stond ze daar een beetje te kijken!?
Terug naar boven Ga naar beneden
Chae-rin Lee

Chae-rin Lee


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 30-12-10

De tuin met zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin met zwembad   De tuin met zwembad Emptyvr dec 31, 2010 1:02 am

"Sam! Hee" zei ze. "Ja je slaapt samen met mij op een kamer, we delen zelfs een bed," grijnsde ze terwijl ze naar beneden liep. Ze liet zich op een stoel vallen en keek hem aan. "Jij gaat vanavond toch ook gezellig mee uit?" Of ging hij liever naar een homobar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 29-12-10

De tuin met zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin met zwembad   De tuin met zwembad Emptyvr dec 31, 2010 1:02 am

Lachend zwom Dave naar de kant. Toen hoorde hij de jongen, Sam zo te horen, naar CL roepen, over de kamer waar zij op sliepen. 'Sam,' riep hij, hangend aan de zwembadrand, 'what the hell?! Waarom slaap je met 3 meiden op een kamer als er nog lege bedden over zijn op andere kamers en er zelfs op onze "jongenskamer" nog lege bedhelften zijn?' Dave keek CL aan, om te kijken of zij misschien meer wist.


-
argh rpgfaal bij mij haha


Laatst aangepast door Dave op vr dec 31, 2010 1:09 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Norah

Norah


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-12-10

De tuin met zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin met zwembad   De tuin met zwembad Emptyvr dec 31, 2010 1:04 am

Norah zwom naar Dave toe en besloot er toch maar uit te gaan. Ze pakte een handdoek uit een rek en sloeg die om haar heen. Geïnteresseerd volgde ze het gesprek, niet wetend of dat de bedoeling was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 29-12-10

De tuin met zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin met zwembad   De tuin met zwembad Emptyvr dec 31, 2010 1:07 am

Uitgaan? Ja natuurlijk ging hij mee uit! Hij hield van feestjes en daarbij-
God wie had er nu weer commentaar? Een beetje geïrriteerd draaide Sam zich om, zijn mond nog half open van het antwoord dat hij het meisje uit zijn kamer had willen geven. 'Omdat dat de eerste kamer was die ik tegenkwam waar nog plek was?' antwoordde hij op een toon van 'dat is toch logisch'. 'Waarom? Maakt het iets uit dan?' Ja, Sam was een kleeeein beetje op zijn teentjes getrapt inderdaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 29-12-10

De tuin met zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin met zwembad   De tuin met zwembad Emptyvr dec 31, 2010 1:11 am

Dave klom de kant op en zag lekkere zachte handdoeken op een stapel liggen. Hij legde er een op een strand-ligstoel die daar tussen twee andere ligstoelen in stond en ging erop liggen. 'Wil iemand me iets over zijn of haar leven vertellen?' gooide hij in de groep. Pff, hij zag wel of er misschien iemand naast hem kwam liggen, of misschien wel niemand. Hij zag het vanzelf wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 29-12-10

De tuin met zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin met zwembad   De tuin met zwembad Emptyvr dec 31, 2010 1:12 am

((hallo negeer je mijn antwoord ofzo HAHA (U)))
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastian

Sebastian


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 29-12-10

De tuin met zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin met zwembad   De tuin met zwembad Emptyvr dec 31, 2010 1:14 am

Ondertussen was Sebas weg gegaan en terug gekomen met een aantal glazen en weer wat drank. Hij zelf had maar een colaatje genomen, en ging zitten op de houten veranda. "Drinks here," meldde Sebastian maar droog mee. Hij nam een slokje van de cola en liet die daarna op de grond staan - niet rekening houdend of er enge beesten ofzo in kwamen. Sebastian stond op en liep van de ene kant, naar de andere kant en bekeek alles nog een keer. Leuk hoor! Hij ging daarna weer op de grond zitten, die gewoon warm was van de zon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Norah

Norah


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-12-10

De tuin met zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin met zwembad   De tuin met zwembad Emptyvr dec 31, 2010 1:16 am

Norah nam nog een drankje. 'Dankjewel, lief van je' glimlachte ze. Ze nam een slok en raakte gewend aan de vreemde smaak. 'Wat is het eigenlijk?' vroeg ze nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 29-12-10

De tuin met zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin met zwembad   De tuin met zwembad Emptyvr dec 31, 2010 1:17 am

((WOOOPS Sorry Nadinnn ik zag niet dat het tegen mij was haha oeps))

Dave schudde zijn hoofd. Oh wacht, die Sam had iets tegen hem gezegd, over of er iets mis mee was dat ie met 3 meiden op een kamer sliep. 'Hey dude, ik heb nergens problemen mee, maar ik vraag me eerder af wat je beweegredenen zijn, zeg maar,' hij rekte zich langzaam uit, wachtend op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 29-12-10

De tuin met zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin met zwembad   De tuin met zwembad Emptyvr dec 31, 2010 1:19 am

Sam haalde zijn schouders vrijwel meteen op en rolde een beetje overdreven met zijn ogen. 'Vreemd..' bracht hij uit, tegen niemand in het bijzonder. Hij pakte een van de glazen van Sebastian weg en liet zich daarna op een vrij bedje vallen. 'Thanks,' zei hij nog, waarna hij een slok nam en het glas in de schaduw neerzette. Nou, ze begonnen nu al drama te zoeken zeg!
Terug naar boven Ga naar beneden
Norah

Norah


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-12-10

De tuin met zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin met zwembad   De tuin met zwembad Emptyvr dec 31, 2010 1:21 am

Norah keek ongerust naar Sam. Het leek er niet op dat hij erg op zijn gemak was, maar ze besloot er maar niets over te zeggen. Genietend van de zon dronk ze haar drankje op en haar kleren kleefden aan haar huid. Norah ging op het gras liggen en giechelde even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De tuin met zwembad Empty
BerichtOnderwerp: Re: De tuin met zwembad   De tuin met zwembad Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De tuin met zwembad
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Real World Madrid :: RPG :: De villa-
Ga naar: