The Real World Madrid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Real World Madrid

This is the true story... of a number of strangers... picked to live in a house...work together and have their lives taped... to find out what happens... when people stop being polite... and start getting real.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De keuken en eetkamer

Ga naar beneden 
+5
Norah
Dave
Chae-rin Lee
Oliver
Avanti
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Sebastian

Sebastian


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 29-12-10

De keuken en eetkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken en eetkamer   De keuken en eetkamer - Pagina 2 Emptyvr dec 31, 2010 12:17 am

Sebastian grinnikte en knikte. "Eh ja, I gues? Nouja toen je weg was kwam er nog een getint meisje die het had over bedden te kort, en ik weet niet of ze nu al een bed heeft gevonden of dat ze bij ons komt?" zei hij nadenkend. Hij hoopte natuurlijk op het eerste, en anders mocht ze bij die anderen in bed. Als hij zelf een chick had gescoord, waar moesten zij dan slapen!? Oh ja natuurlijk niet in zijn eigen bed omdat die al bezet was door een ander meisje. Echt thumbs up hoor! Nah dat ging het niet worden. "Oké!," zei Sebas tevreden. Dus ze mochten sowieso wel roken. Niet dat Sebastian zich vaak aan de regels hield, maar dat zag hij later allemaal wel. Hij probeerde te kijken naar de grote glazen deuren waar Dave het over had, maar kon weinig zien. Nouja hij zou morgen alles wel zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Norah

Norah


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-12-10

De keuken en eetkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken en eetkamer   De keuken en eetkamer - Pagina 2 Emptyvr dec 31, 2010 12:17 am

Norah lachte. Ze had zelf ook wel zin in een frisse duik maar hield zich in. 'Leuk! Ik heb nog geen kamergenoten' gaf ze schaamtevol toe. 'Zouden er nog mensen komen naar dit huis denk je?' terwijl ze zag dat de camera op haar gericht werd. Ze probeerde zich een beetje achter de enorme keukenkast de verschuilen maar dat ging een beetje moeilijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chae-rin Lee

Chae-rin Lee


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 30-12-10

De keuken en eetkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken en eetkamer   De keuken en eetkamer - Pagina 2 Emptyvr dec 31, 2010 12:18 am

((Norah, die Maxime, zit toch bij jou op de kamer ??)
Terug naar boven Ga naar beneden
Norah

Norah


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-12-10

De keuken en eetkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken en eetkamer   De keuken en eetkamer - Pagina 2 Emptyvr dec 31, 2010 12:19 am

((Nee, hij kwam alleen even binnenvallen om te zeggen dat die kamer vrij was haha))
Terug naar boven Ga naar beneden
Chae-rin Lee

Chae-rin Lee


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 30-12-10

De keuken en eetkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken en eetkamer   De keuken en eetkamer - Pagina 2 Emptyvr dec 31, 2010 12:20 am

((ooh, dan heb ik me verlezen hahah))
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver

Oliver


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 30-12-10

De keuken en eetkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken en eetkamer   De keuken en eetkamer - Pagina 2 Emptyvr dec 31, 2010 12:20 am

Olly volgde alle gesprekken maar half, en stond uiteindelijk op. "Ik ga vanavond stappen, en ik denk dat jullie wel mee gaan?" Hij keek even nadrukkelijk naar CL, om te weten of ze in was om zijn uitgaansmattie te worden. Die had je toch nodig, hè?! Iemand die aaaaltijd met je meeging, welke dag het nou was, vroeg of laat, weer of geen weer, uitgaan is uitgaan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Norah

Norah


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-12-10

De keuken en eetkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken en eetkamer   De keuken en eetkamer - Pagina 2 Emptyvr dec 31, 2010 12:22 am

((Of ik Shocked , naja we zien wel haha))

Terug naar boven Ga naar beneden
Chae-rin Lee

Chae-rin Lee


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 30-12-10

De keuken en eetkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken en eetkamer   De keuken en eetkamer - Pagina 2 Emptyvr dec 31, 2010 12:22 am

"Zolang ik kan dansen, ga ik mee!" grijnsde ze breed. 'Dus ja, ik ben van de partij! Iedereen zal toch wel mee gaan, ja?" Ze glimlachte toen ze toch stiekem aan de vierde tosti begon. Ze keek even naar de camera die op haar gericht was en ze glimlachte even. "Dus we gaan vanavond hard?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Norah

Norah


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-12-10

De keuken en eetkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken en eetkamer   De keuken en eetkamer - Pagina 2 Emptyvr dec 31, 2010 12:23 am

Norah lachte. 'Ik ga graag mee' antwoordde ze enthousiast. Ze had nieuwe kleding meegenomen en losgaan kon ze wel. Haar eerste avond zou een feestje worden en dat betekende een goed begin. 'Ik heb er nu al zin in'
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 29-12-10

De keuken en eetkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken en eetkamer   De keuken en eetkamer - Pagina 2 Emptyvr dec 31, 2010 12:24 am

Vanaf zijn plek bij de opengeslagen terrasdeuren - die dus op het terras bij het zwembad uitkwamen - kon hij de blosjes op Norah's wangen zien. 'Oh ja, vanavond zekers hard!' hij grinnikte zachtjes. CL, Oliver, ehm Sebastian volgens mij, en Norah, ging hij nog even na. Zo, hij wist ze allemaal. En ene Avanti, en ene Sam, en dan nog Kiki natuurlijk. Hij krabde eens aan zijn hoofd. Pff, zoveel namen. Opeens kreeg hij een geniale jongensingeving. 'Norah, jij had wel zin in een duik toch?!' met een gemeen lachje zette hij een paar stappen in haar richting en zette hij zijn lege glas op de tafel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver

Oliver


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 30-12-10

De keuken en eetkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken en eetkamer   De keuken en eetkamer - Pagina 2 Emptyvr dec 31, 2010 12:25 am

Oliver's ogen straalden. Uitgaan vond hij een van de geweldigste dingen in het leven. "Vanavond gaan we hard!" bevestigde hij, en hij deed een vreugde dansje om zijn opgewondenheid te uiten. Hij had er nu al zin in! "Ik weet niet of iedereen mee gaat..? Hoe zijn de meisjes - en jongen - van jou kamer, CL? Uitgaansmensen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Norah

Norah


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-12-10

De keuken en eetkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken en eetkamer   De keuken en eetkamer - Pagina 2 Emptyvr dec 31, 2010 12:27 am

Norah keek op in Dave's ogen en slikte. Ze zag hem grijnzen en vreesde voor het ergste. Door die nervositeit kon ze haar lach niet inhouden. 'Ja, hoezo?' zei ze verwachtingsvol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastian

Sebastian


Aantal berichten : 46
Registratiedatum : 29-12-10

De keuken en eetkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken en eetkamer   De keuken en eetkamer - Pagina 2 Emptyvr dec 31, 2010 12:28 am

Sebastian lachte en hield zijn hand omhoog. "I'm in!" zei hij enthousiast. Hij zette zijn glas op het aanrecht en liep de richting in van de schuifdeuren. "Moeten we die anderen er ook niet bij halen? Ik weet van de helft hun namen niet eens.." bracht Sebastian bedenkelijk uit. Het zou nogal asociaal zijn als zij alleen met dat kleine groepje gingen stappen. Sebas stak zijn hoofd naar buiten om het terras te zien, en het zwembad. Niet verkeerd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Norah

Norah


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-12-10

De keuken en eetkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken en eetkamer   De keuken en eetkamer - Pagina 2 Emptyvr dec 31, 2010 12:33 am

((Blush', Maxime en Avanti, haar site doet het opeens niet meer dus ze is afwezig))
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 29-12-10

De keuken en eetkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken en eetkamer   De keuken en eetkamer - Pagina 2 Emptyvr dec 31, 2010 12:33 am

Dave zette nog een stap in haar richting. 'Jongens, allemaal leuk en aardig dit, maar het is tijd om het ijs te breken, ha!' Hij rende ineens op Norah af, greep haar bij haar middel en gooide haar half over zijn brede schouder. Zonder haar pijn te doen en ergens tegenaan te stoten haaste hij zich naar buiten, naar het zwembad, met Norah op zijn schouder..
Terug naar boven Ga naar beneden
Norah

Norah


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-12-10

De keuken en eetkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken en eetkamer   De keuken en eetkamer - Pagina 2 Emptyvr dec 31, 2010 12:35 am

Wat Norah vreesde kwam uit. Ze vloog door de lucht en gilde zo hard als ze kon, daarnaast kwam ze niet meer bij van het lachen en moest ze zich ook nog eens zien los te maken. Ze gooide haar telefoon nog snel uit haar broekzak en zag de kamer steeds verder weg gaan. 'Neeeeeeee alsjeblieft' schreeuwde ze lachend en sloeg om zich heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Norah

Norah


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 29-12-10

De keuken en eetkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken en eetkamer   De keuken en eetkamer - Pagina 2 Emptyvr dec 31, 2010 12:37 am

((Neen, volgensmij ga ik zo uitvallen want hij doet scheef sloom Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlett

Scarlett


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 30-12-10

De keuken en eetkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken en eetkamer   De keuken en eetkamer - Pagina 2 Emptyvr dec 31, 2010 12:38 pm

Neuriënd wandelde Scarlett de keuken binnen. Ze had honger, maar Scarlett had bijna altijd honger. 'Hellooo,' begroette ze de rest van de mensen in de ruimte, waarna ze de koelkast opentrok en door de inhoud zocht. Met een pak jus d'orange in haar hand deed ze de koelkast weer dicht, en keek ze eventjes om zich heen. 'Ehr.. Waar staan de glazen?' mompelde ze, terwijl ze door de keukenkastjes begon te zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 29-12-10

De keuken en eetkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken en eetkamer   De keuken en eetkamer - Pagina 2 Emptyzo jan 02, 2011 3:55 pm

Zodra Avanti ingestemd had had Sam op haar gewacht en was hij samen met haar naar de keuken gelopen. Al snel bevond hij zich voor de koelkast, die hij meteen begon te inspecteren. Waarschijnlijk had iedereen nogal honger gehad want erg veel was er niet meer te vinden. Tenzij je van olijven hield, die stonden er dan weer wel. 'Dus.. kun jij leven op olijven?' vroeg hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Avanti
Admin
Avanti


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 29-12-10

De keuken en eetkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken en eetkamer   De keuken en eetkamer - Pagina 2 Emptyzo jan 02, 2011 3:57 pm

Avanti trok een vies gezicht. "Ieuw, olijven?!" Ze trok de koelkastdeur uit zijn hand en keek naar binnen. "Is er nou serieus niks anders dan olijven?! Gatverdamme zeg. Wat een varkens zijn die anderen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://therealworld.actieforum.com
Sam

Sam


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 29-12-10

De keuken en eetkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken en eetkamer   De keuken en eetkamer - Pagina 2 Emptyzo jan 02, 2011 4:02 pm

'.. Ze hebben in ieder geval de olijven voor ons overgehouden?' probeerde Sam Avanti een beetje te kalmeren. Hij had geprobeerd zo serieus mogelijk te doen, maar bij het zien van de gezichten die ze trok schoot hij al snel in de lach. 'Er zal heus nog wel iets anders zijn?' Ze konden toch niet álles hebben opgegeten? Snel ging Sam op zoek naar eetbare spullen, maar het enige wat hij nog vond waren droge crackers. 'Dus.. crackertje met olijven misschien?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Avanti
Admin
Avanti


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 29-12-10

De keuken en eetkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken en eetkamer   De keuken en eetkamer - Pagina 2 Emptyzo jan 02, 2011 4:08 pm

"Ik sterf nog liever!" Avanti kruiste haar armen en ging koppig tegen het aanrecht leunen. Hoe was het nou toch ook mogelijk?! Egoïstische varkens liepen hier rond zeg! Opeens schoot ze weer in actie. "Dan gaan we wel ergens eten, ik moet echt fatsoenlijk voedsel binnen krijgen hoor!" Ze nam de huistelefoon in de hand en belde een taxi. "Ga je mee?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://therealworld.actieforum.com
Hanna

Hanna


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 29-12-10

De keuken en eetkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken en eetkamer   De keuken en eetkamer - Pagina 2 Emptyzo jan 02, 2011 4:09 pm

Hanna liep de keuken in omdat ze veel geluiden had gehoord, het word 'Uitgaan' had ze nog gehoord. '' Had iemand het over uitgaan? Ik ga mee! '' zei ze en glimlachte. Ze pakte een banaan uit een kom dat op het aanrecht stond en begon hem te pellen. Ze nam een hap en ging op het aanrecht zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 29-12-10

De keuken en eetkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken en eetkamer   De keuken en eetkamer - Pagina 2 Emptyzo jan 02, 2011 4:16 pm

Of hij meeging?! Natuurlijk ging hij mee! Hij had echt ontzéttende honger. 'Natuurlijk!' zei hij snel. Het woord had zijn mond nog niet verlaten of er kwam opeens nóg iemand bij. Iemand die hij niet kende.. voor zover hij wist dan toch. 'Ehh.. nee,' antwoordde hij een beetje vaagjes op de vraag van het meisje. Uitgaan? Ze hadden het toch helemaal niet over uitgaan! 'We gaan ergens iets eten, aangezien alles hier op is,' legde hij uit, waarna zijn blik naar Avanti schoot. Hij snapte er niks van!? Waar kwam zij opeens vandaan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Avanti
Admin
Avanti


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 29-12-10

De keuken en eetkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken en eetkamer   De keuken en eetkamer - Pagina 2 Emptyzo jan 02, 2011 4:27 pm

"Taxi is er over 10 minuutjes!" Avanti was opeens weer vrolijkjes, humeurschommelingen hè... "Hé ik weet wat! Laten we ons snel leuk opmaken!" Ze trok aan Sam's arm en sleurde hem mee naar boven. Wiehoe opmaken was leuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://therealworld.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





De keuken en eetkamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken en eetkamer   De keuken en eetkamer - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De keuken en eetkamer
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Real World Madrid :: RPG :: De villa-
Ga naar: