The Real World Madrid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Real World Madrid

This is the true story... of a number of strangers... picked to live in a house...work together and have their lives taped... to find out what happens... when people stop being polite... and start getting real.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De winkelstraatjes

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Avanti
Admin
Avanti


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 29-12-10

De winkelstraatjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkelstraatjes   De winkelstraatjes - Pagina 2 Emptyza jan 01, 2011 11:27 pm

Avanti haalde haar schouders weer op. "De modewereld is heel hard hoor! Het wordt je niet op een zilveren schaaltje gepresenteerd." Antwoordde ze met haar moeders hooghartige stemmetje. Daarna grinnikte ze even. Opeens ging Sam er halsoverkop vandoor. Errr...? "Sammie! Je moet nog betalen, lief!" Giechelde Avanti, terwijl ze ook opstond. Oh shit, haar glas was nog niet eens leeg. Snel kapte ze het naar binnen en keek nog een keer om naar de knappe ober. Oh hemeltjes, hij keek ook net haar kant uit! Wat toevallig. Avanti glimlachte stralend en kreeg zowaar een knipoogje terug. Wat grappig alles dit!!!!! Vervolgens haakte ze weer in bij Sam en trok hem giechelend naar buiten. "Zag je dat?! Zag je hem?! Wat grappig! Oh jee! Ik lijk wel een kind van 14 haha! Maar het was zo hihihi!"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://therealworld.actieforum.com
Sam

Sam


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 29-12-10

De winkelstraatjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkelstraatjes   De winkelstraatjes - Pagina 2 Emptyza jan 01, 2011 11:38 pm

Ohja, dat zou hij nog vergeten ook! Snel betaalde Sam, om vervolgens vlug het café te verlaten. Met Avanti natuurlijk.. die meteen weer over de ober doorging. Dit was dus precies waarom hij liever met jongens om ging dan met meisjes. Meisjes praatten over de meest nutteloze, oninteressante dingen ter wereld. Hoewel hij moest toegeven dat het bij Avanti nog wel grappig was en oh!!! Hij had helemaal niet doorgehad dat hij haar vraag genegeerd had. Oeps. Nu had hij wel mooi hét perfecte excuus om niet over de ober te hoeven praten. 'Natuurlijk, maar jouw droom is niet zo onrealistisch als je zelf denkt hoor. En natuuuurlijk heb ik ook zo'n droom. Helaas is de mijne iets onrealistischer dan de jouwe,' zuchtte hij. Understatement of the year!
Terug naar boven Ga naar beneden
Avanti
Admin
Avanti


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 29-12-10

De winkelstraatjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkelstraatjes   De winkelstraatjes - Pagina 2 Emptyza jan 01, 2011 11:42 pm

"Oh? Wat dan?" Avanti keek nieuwsgierig opzij. In haar hoofd begon ze al dingen te verzinnen! Circusartiest! Of gewoon acteur? Of misschien wel model! Dat kon ook! Ondertussen was ze de ober alweer vergeten. Achja, de meeste mensen konden haar interesse niet zo lang vasthouden. Al leek Sam er wel redelijk goed in te zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://therealworld.actieforum.com
Sam

Sam


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 29-12-10

De winkelstraatjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkelstraatjes   De winkelstraatjes - Pagina 2 Emptyza jan 01, 2011 11:49 pm

Sams wangen kleurden lichtelijk rood, maar uiteindelijk begonnen zijn o gen toch enthousiast te twinkelen.. zoals eigenlijk altijd wel zodra dit onderwerp aan bod kwam. 'Ik wil voetballer worden! Maar niet zomaar voetballer, professioneel voetballer!!' legde hij uit. 'En dan wil ik voetballen bij clubs als Ajax, Real Madrid, of zelfs bij het nationale elftal!!!' vertelde hij overvrolijk. Die vrolijkheid verdween echter snel toen hij weer doorkreeg hoe onmogelijk het was. Hij zette zichzelf vast ontzettend voor schut nu. 'Maar helaas gebeurt dat toch niet. Zullen we naar het park gaan?' vroeg hij snel. Stiekem zat hij met zijn hoofd nog steeds bij het voetbal. Tja, dromen kon iedereen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avanti
Admin
Avanti


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 29-12-10

De winkelstraatjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkelstraatjes   De winkelstraatjes - Pagina 2 Emptyza jan 01, 2011 11:53 pm

Oh, die had Avanti niet zien aankomen eerlijk gezegd. Maar dat maakte haar niet minder enthousiast! "Oh wauw, dat wist ik niet!" Riep ze uit. Errr... Best logisch ook dat ze het niet wist, want ze leerden elkaar nu pas kennen. Briljant antwoord, echt. Maar toen schoot haar iets te binnen. "Hé kerel, nu je toch in Madrid bent moet je toch zeker eens dat stadium van Real Madrid gaan bekijken hè. Of was je dat al van plan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://therealworld.actieforum.com
Sam

Sam


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 29-12-10

De winkelstraatjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkelstraatjes   De winkelstraatjes - Pagina 2 Emptyza jan 01, 2011 11:55 pm

Huh? Ze was nog geïnteresseerd ook? Of tenminste, zo leek het toch? 'Ja dat klopt.. maar ik heb nog niet echt iemand gevonden om mee te gaan en ik weet niet of ik het ga vinden in mijn eentje want eh ja..' Langzaam liet Sam zijn zin afsterven en hield hij zijn mond. Hij zou Avanti even gaan vertellen over zijn onhandigheid en zijn verschrikkelijke richtingsgevoel of wat?! Mooi niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiki

Kiki


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 29-12-10

De winkelstraatjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkelstraatjes   De winkelstraatjes - Pagina 2 Emptyza jan 01, 2011 11:59 pm

Hooggehakt struinde Kiki door de winkelstraatjes. Het weer was geweldig, de zon scheen fel en Kiki had net een nieuwe zonnebril van Dior aangeschaft, die nu op haar neus stond. Bij elke winkel keek ze even door de etalage, en soms wandelde ze ergens naar binnen. Meestal kwam ze zonder tasjes weer buiten, gezien het soort winkeltjes. Buiten de dior winkel had ze in dit winkelstraatje nog niets aangetroffen waar ze iets super graag wou hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avanti
Admin
Avanti


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 29-12-10

De winkelstraatjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkelstraatjes   De winkelstraatjes - Pagina 2 Emptyzo jan 02, 2011 12:00 am

Avabti bleef plotseling stil staan en stak haar armen uit alsof ze hem uitnodigde voor een knuffel. "Hallo kerel, ben ik soms niet goed genoeg?!!" Waarom had hij niet meteen begrepen dat ze zichzelf even uitgenodigd had? Tss, nu kwam het zo opdringerig over. "En waarom zou je het niet vinden? Ten eerste, dat ding is zo groot dat je het van weet ik veel hoever zal kunnen zien en ten tweede, je hebt toch drie talen ter beschikking om het aan elke random Spanjaard te vragen?" Ze grinnikte plagerig en haakte terug bij hem in. Tja hij zei er niks van dus vond hij dat leuk toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://therealworld.actieforum.com
Sam

Sam


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 29-12-10

De winkelstraatjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkelstraatjes   De winkelstraatjes - Pagina 2 Emptyzo jan 02, 2011 12:03 am

Sam had inderdaad niet helemaal begrepen dat Avanti zichzelf uitgenodigd had. Oeps. 'Natuurlijk wel!!! Maar.. En...' Net toen hij absoluut niet wist hoe hij zich hieruit redden ging zag hij opeens zijn reddende engels. Hoe erg hij dan ook haatte dat hij van haar verloren was....... '...KIKI!' riep hij snel, Avanti met zich meetrekken. 'Wat toevallig dat je ook hier bent zeg!!' Ja zeg, moest Avanti hem niet zo gaan beledigen opeens!! Zo sarcastisch tsss.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avanti
Admin
Avanti


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 29-12-10

De winkelstraatjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkelstraatjes   De winkelstraatjes - Pagina 2 Emptyzo jan 02, 2011 12:05 am

Avanti werd opeens meegesleurd. Ze had eerst niet helemaal door wat de reden was, maar toen ze Kiki opeens zag staan werd het al duidelijker. "Oh hey!" Ze lachte vrolijk. Wat grappig dat ze elkaar zo makkelijk tegenkwamen in de stad!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://therealworld.actieforum.com
Kiki

Kiki


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 29-12-10

De winkelstraatjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkelstraatjes   De winkelstraatjes - Pagina 2 Emptyzo jan 02, 2011 12:12 am

Verbaasd keek Kiki op toen ze haar naam hoorde, waarna ze haar kamer genootjes beiden een 'hoi-knuffel' gaf, zoals ze gewend was. "Hey! Ook aan het winkelen?" vroeg ze, en ze zette haar zonnebril in haar haren. Ze vond het altijd zo onbeschoft om met mensen te praten zonder dat ze haar ogen konden zien. Vond ze zelf ook altijd irritant. Ze zag de camera ploeg die hun filmde, en Kiki vroeg zich wederom af hoe ze dit ooit spannend lieten lijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 29-12-10

De winkelstraatjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkelstraatjes   De winkelstraatjes - Pagina 2 Emptyzo jan 02, 2011 12:15 am

Sams blik schoot van Kiki, naar Avanti, naar de camera's en weer terug naar Kiki. 'Nee hoor! We waren alleen even iets gaan drinken zojuist. Veel te warm om gewoon buiten te zijn!' antwoordde Sam nog voor Avanti antwoorden kon. Het was toch ook waar? Ze waren niet wezen shoppen! Avanti misschien even in haar eentje, maar niet samen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Avanti
Admin
Avanti


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 29-12-10

De winkelstraatjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkelstraatjes   De winkelstraatjes - Pagina 2 Emptyzo jan 02, 2011 12:19 am

Maar Avanti knikte daarna hevig. "Ja! Ik was aan het winkelen, en toen botste meneer hier opeens tegen me, waardoor ik oorbellen in de riool liet vallen en er nog voor moest betalen ook!" Ze zuchtte alsof ze het erg had gevonden, maar lachte toen alweer. "Dus toen waren we het eens dat hij me wel mocht trakteren!"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://therealworld.actieforum.com
Kiki

Kiki


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 29-12-10

De winkelstraatjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkelstraatjes   De winkelstraatjes - Pagina 2 Emptyzo jan 02, 2011 12:31 am

"Klinkt als een fantastisch middagje uit," beaamde Kiki, waarna ze even rond keek en wat haren uit haar gezicht veegde. "Wanneer gaan we eigenlijk eens uit? Je ziet aaaltijd dat ze dat direct op de eerste avond doen, als je het op mtv kijkt. En dan komt gelijk het drama, maar het is nu nog vét rustig hier joh!" babbelde Kiki er op los. Ze had super veel zin om uit te gaan, maar dan moesten haar roommates wel mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 29-12-10

De winkelstraatjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkelstraatjes   De winkelstraatjes - Pagina 2 Emptyzo jan 02, 2011 12:34 am

'Eh ja, weet niet. Maakt niet uit toch! Ik denk dat er elke dag wel mensen mee zouden willen gaan, dus wanneer je zin hebt!' antwoordde Sam. God hij kreeg het echt bloedheet hier in de volle zon. 'Maar... zullen we niet eens teruggaan naar de villa? Ik heb zin in een frisse duik nu. Heel veel zin.' Als hij niet gauw verfrissing kreeg wist hij het ook niet meerh oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avanti
Admin
Avanti


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 29-12-10

De winkelstraatjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkelstraatjes   De winkelstraatjes - Pagina 2 Emptyzo jan 02, 2011 12:38 am

"Ja, mij goed hoor!" Avanti was altijd wel in voor 'n feestje! En dan zouden ze wat meer in contact komen met al die leuke Spanjaarden hier. Oh, dat deed haar weer denken aan de leuke ober! Hihi. "Laten we het eens voorstellen aan de rest en dan zien we wel wie er mee wil!" Avanti werd alweer helemaal vrolijk en actief van het leuke vooruitzicht. "Maar morgen gaan we naar dat voetbalstadium, ja toch Sam?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://therealworld.actieforum.com
Kiki

Kiki


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 29-12-10

De winkelstraatjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkelstraatjes   De winkelstraatjes - Pagina 2 Emptyzo jan 02, 2011 12:41 am

Kiki's ogen werden groot. "MAG IK MEE?" riep ze uit. Ze had Vinny beloofd om foto's voor hem te maken, maar ze had geen idee hoe ze ooit bij het stadion moest komen, en of er iemand mee zou willen.. Maar nu bleken haar bed partner en kamergenootje te gaan! Smekend keek ze hun aan. "Pleaseeeeeeee?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 29-12-10

De winkelstraatjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkelstraatjes   De winkelstraatjes - Pagina 2 Emptyzo jan 02, 2011 12:44 am

Oh ze wilde dus toch nog mee! En Kiki ook! Wat hadden die meisjes hier opeens met voetbal?! Thuis in Zweden vonden ze het verschrikkelijk! 'Natuurlijk,' antwoordde Sam schouderophalend. 'Waarom niet? Tenzij Avanti stiekem een hekel aan je heeft zie ik geen probleem..' Avanti had heus geen hekel aan Kiki, wel dan? Waarom zou ze?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Avanti
Admin
Avanti


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 29-12-10

De winkelstraatjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkelstraatjes   De winkelstraatjes - Pagina 2 Emptyzo jan 02, 2011 12:50 am

Avanti keek fronsend opzij. "Eh, ik heb helemaal geen hekel aan haar!!!" Waar haalde hij dat nou weer vandaan, tss? "Maar cool, dan gaan we toch met z'n drieën! Wordt echt leuk volgens mij!" Ze lachte stralend en verheugde zich er al op. Ook al volgde ze voetbal niet, en zeker niet de competitie van Spanje, het was toch wel vet om zo'n stadion vanbinnen te zien. En nu ze hier toch was hè... Waarom niet?! "En trouwens Kiki, Sam wil voetballer worden! Cool he! Ik zie hem echt al lopen in zo'n outfit, wiehoe en dan poem tegen de bal en GOAAALLL!"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://therealworld.actieforum.com
Kiki

Kiki


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 29-12-10

De winkelstraatjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkelstraatjes   De winkelstraatjes - Pagina 2 Emptyzo jan 02, 2011 12:52 am

Woooow, die Avanti was energiek! Kiki keek bewonderend naar Sam. "Echt? Wauw! Dan train je vast erg hard! Misschien mag je morgen wel mee doen," zei ze, alsof het de normaalste zaak van de wereld was. "Avanti en ik zetten gewoon onze charmes in en dan vragen wij of jij mee mag doen en dan komt dat heus wel goed!" Ze grijnsde breed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 29-12-10

De winkelstraatjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkelstraatjes   De winkelstraatjes - Pagina 2 Emptyzo jan 02, 2011 12:55 am

Sam kreeg de kans niet op Avanti in te gaan. Kiki was opeens gek geworden!? 'Nee!!! Dat kun je echt niet doen hoor! Dat mag nooit, dan lachen ze ons alleen uit! En het soort ook nog eens!' Ja hallo wat moest Mourinho denken!? Die zag ze al aankomen, ha! Hij zou het hardste lachen van allemaal. Neenee, slecht plan. Avanti moest sowieso niet tegen iedereen vertellen dat hij voetballer wilde worden, straks hadden ze veel te hoge verwachtingen van hem en dan viel alles tegen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Avanti
Admin
Avanti


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 29-12-10

De winkelstraatjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkelstraatjes   De winkelstraatjes - Pagina 2 Emptyzo jan 02, 2011 12:59 am

Avanti stuiterde bijna op en neer. "Oh my god, ja! Dat gaan we doen!" Ze kneep in Kiki's arm en keek ondertussen naar Sam, zijn tegengepruttel compleet negerend. "En dan word je ontdekt en dan ga je vet hard carrière maken, dankzij ons!"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://therealworld.actieforum.com
Kiki

Kiki


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 29-12-10

De winkelstraatjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkelstraatjes   De winkelstraatjes - Pagina 2 Emptyzo jan 02, 2011 1:02 am

"Sam, niet zo zeuren! Ik ben Italiaans, ik weet hoe ik dit soort dingen aan moet pakken. En Avanti weet dat ook heus wel!" Ze klapte in haar handen en knikte na de woorden van Avanti. "Avanti heeft gelijk! Over een paar jaar mag je ons bedanken," zei ze, en ze gaf Sam een klopje op zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Aantal berichten : 124
Registratiedatum : 29-12-10

De winkelstraatjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkelstraatjes   De winkelstraatjes - Pagina 2 Emptyzo jan 02, 2011 1:05 am

'Ik meen het hoor!' probeerde Sam er zo serieus mogelijk tegenin te gaan. Hij was er niet echt van overtuigd dat zijn waarschuwing goed over ging komen, maar ze moesten toch begrijpen dat hij absoluut niet wilde dat die twee gingen vragen of hij mee mocht trainen?! Dat wilde hij ECHT niet. 'Als jullie dat doen ga ik niet mee.' Zo. Dan gingen ze maar fijn alleen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avanti
Admin
Avanti


Aantal berichten : 122
Registratiedatum : 29-12-10

De winkelstraatjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkelstraatjes   De winkelstraatjes - Pagina 2 Emptyzo jan 02, 2011 1:06 am

Avanti pruilde en trok zeurderig aan zijn arm. "Niet flauw doen, Sam! Het wordt echt grappig en leuk! En we kunnen het toch proberen? Daarstraks deed je zo positief over mijn droom en nu doe je zelf zo? Tssk!" Ze keek opzij naar Kiki en knipoogde even. Zo hard dat ze het wel zouden doen, mhèhè.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://therealworld.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





De winkelstraatjes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winkelstraatjes   De winkelstraatjes - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De winkelstraatjes
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Real World Madrid :: RPG :: Madrid-
Ga naar: